Online portfolio

Mooie merken verdienen ook online de juiste aandacht te krijgen. Met onze nuchtere kijk en no nonsense mentaliteit ontwerpen en ontwikkelen we websites. Van functioneel ontwerp tot digital design, front- en back-end development. Dit kunnen we in eigen huis realiseren, maar werken ook samen met externe developers.

 

Amica Plantaardig

Een goede verpakkingslijn ontwerpen voor die speciale doelgroep is vanzelfsprekend, maar de ondersteuning online is daarbij nodig om die doelgroep op de juiste manier te bereiken. De eerste 100% plantaardige potgrond in Nederland! Geheel bio, vegan en organisch. Aan ons de vraag om voor dit unieke product de amica website te ontwerpen die aansluit bij de doelgroep van veganisten en bio bewuste tuinierders die gezond en verantwoord tuinieren hoog in het vaandel hebben. En uiteraard mag een goede social media campagne niet ontbreken.

Nederpellets

Jalo Biopellets heeft een systeem ontworpen voor de productie van ENplusA2 pellets dat uniek is in de wereld. Met het nieuwe merk ‘Nederpellets’ benutten zij landschapshout dat in andere systemen onbruikbaar is. Het heeft daarnaast een negatieve carbon footprint van maar liefst 2000 kg CO2 per ton pellets, en de totale keten onttrekt jaarlijks 240.000 CO2 uit de atmosfeer en draagt bij aan de reductie broeikasgasemissie. In Almelo wordt een demo-plant gerealiseerd waar het systeem zich zal bewijzen. Brandsz ontwikkelde de JALO huisstijl, website. Natuurlijk mogen hier de pitches en presentaties – die door Brandsz worden vormgegeven – aan de markt niet ontbreken.

Een buro met hart voor landbouw, zuivel en natuur.

De naam Buro Biest? Biest is het eerste deel van de melk na de bevalling van een zoogdier.

Biest heeft een aantal essentiële eigenschappen, en staat letterlijk aan het begin van iets. Biest het beginnen van iets levendigs, iets moois, met precies de juiste bouwstenen ontstaan door liefde, aandacht en de natuur. In geval van Buro Biest: levensvatbare commerciële foodprocessen en het coördineren van procesondersteuning op gebied van landbouw-, zuivel- of natuurprojecten. Aan het team van Brandsz de opdracht om deze filosofie grafisch te vertalen naar huisstijl en website.

CAPss®

Voor de Widget World Wide ontwikkelden we de nieuwe website capss-infusion. CAPss® is een gepatenteerd infusion system voor (fris)dranken in de entertaiment, medische-, cosmetische- en sportwereld en – in samenwerking met de FoodBoosters projectgroep – als functionele toepassing in IPA bieren.

Levelsz betadrink

Levelsz betadrink is een functionele lifestyle frisdrank, gemaakt om je mentale focus te stimuleren en je een hoger level te laten bereiken bij alles wat je doet of wilt gaan doen. Levelsz bevat geen suiker, cafeïne en taurine. Levelsz is geen energy drink, maar een verantwoord alternatief. Levelsz is er voor je focus, het is een beta drink. Levelsz gaat samen met Brandsz de wereld veroveren!

KPP-ews: Welcome to een clean green world

KPP-energy & waste solutions heeft als missie de toekomstige energiebehoefte in te vullen en het beperken van de invloed van het produceren en gebruiken van energie op ons klimaat tot een maximum te beperken met als grondstof de alom aanwezige afvalstromen. Hiermee pakken zij ook het wereldwijde afvalprobleem aan met de daarmee samenhangende vervuiling. Brandsz ontwikkelde de huisstijl en de online communicatie.

Nieuw Allardsoog

Nieuw Allardsoog heeft zich in 20 jaar tijd ontwikkeld tot dé conferentie-locatie van Noord Nederland. Peter Fransz ontwikkelde naast de huisstijl ook de website van dit prachtige landgoed op de heide van Bakkeveen.

Loop Leeuwarden

De Loop Leeuwarden staat voor gezond bewegen. Iets waar ook Brandsz voor staat. Onder het thema ‘de gezonde evolutie’ bedachten wij de communicatiestrategie voor de komende jaren. Daarbij mocht een restyling van de website niet ontbreken. Ook de online communicatie en social media wordt door het team van Brandsz verzorgd.

Radio Seagull

‘The one and only album playing station in the world’. De letterlijke thuishaven van progressive rock en alternative music. Want uitzenden doet dit radiostation vanaf het voormalige lichtschip de ‘Jenni Bainton’ in de haven van Harlingen. Zeezender fanaat Peter Fransz gaf de website vorm.

Tradexchange

Voor de Tradexchange ontwierpen we niet alleen het logo en de nieuwe huisstijl. Ook de website tradexchange.nl mocht hier niet ontbreken zodat de aangesloten leden 3.0 zaken met elkaar kunnen doen. Snel, slim, transparant en omzetverhogend.

World Food Week

Je druk maken over dagelijks goed eten! Want wàt eten we eigenlijk? En waarom? Daar ging het over in de World Food Week in Fryslân. Iedere dag bewust genieten van eten dat het verschil maakt voor je gezondheid, het klimaat, de bijen en de boeren. In de World Food Week deed iedereen in Friesland mee om dit verschil te maken. Horeca, boeren, supermarkten, tuinen, scholen en inwoners van dorpen en steden, samen met de Friese overheden en allerlei organisaties. Brandsz ondersteunde niet alleen bij de offline-communicatie maar ontwierp ook de online uitingen waaronder de website.

We’re Searious fish leather

Het Nederlandse bedrijf Searious creëert hoge waarde uit visafval. Ze produceren op een milieuvriendelijke manier zalmleder. Een uitstekend voorbeeld van circulaire economie, concreet en tastbaar gemaakt. En, net zo belangrijk: aantrekkelijk, veelzijdig en modieus. Brandsz ontwikkelde in maar liefst 2 dagen tijd deze eenvoudige one page website die – alvorens een presentatie bij een van ’s werelds grootste modemerken in Italië – online moest zijn.

Brandsz is gelieerd aan FoodBoosters: hét food & beverages business inspiration centre. foodboosters.nl