Online portfolio

Mooie merken verdienen ook online de juiste aandacht te krijgen. Met onze nuchtere kijk en no nonsense mentaliteit ontwerpen en ontwikkelen we websites. Van functioneel ontwerp tot digital design, front- en back-end development. Dit kunnen we in eigen huis realiseren, maar werken ook samen met externe developers.

 

Timms: een verantwoorde sportdrank

Al geruime tijd werkt Brandsz samen met 2 kopstukken uit de beverage- en sportwereld. Samen met Maurice Moll (voormalig RedBull en Bacardi) en drievoudig Olympisch Goud-winnares Marianne Timmer werken we aan de ontwikkeling van een functionele sportdrank zoals geen enkel ander merk tot nu toe heeft. Het Team Timms werd een feit. Samen met de Döhler Groep en Tetra Pak ging Team Timms aan de slag. Om producten te creëren die echt werken en ook nog eens geweldig smaken. Naast deze missie, blijven we dranken ontwikkelen en actief bijdragen aan een gezondere samenleving. Brandsz is ook hier natuurlijk weer verantwoordelijk voor alle communicatie uitingen. Voor het web development werken we hier nauw samen met de Refresh group.

Marianne Timmert sterk aan de weg

Niet voor iedereen is gezondheid en voor jezelf zorgen vanzelfsprekend. Vitaliteit binnen jouw bedrijf zorgt voor meer productiviteit en minder ziekteverzuim. Vitaliteit begint bij met bewustwording én het nemen van eigen verantwoordelijkheid. Met de Timmerfabriek, een platform van professionals in food- en sportwereld worden bedrijven organisaties naar een vitalere toekomst geholpen. Brandsz ontwierp voor Marianne Timmer, Chatilla van Grinsven, Suzanne te Riele en Jorden Bres deze vitale website.

Het mysterie van succes!

Marianne Timmer is de go-to coach op het gebied van vitaliteit. Haar grootste succes behaalde ze tijdens haar schaatscarrière waarin ze 3 gouden olympische medailles won! Ze staat bekend om haar doorzettingsvermogen en unieke manier om jou de juiste keuze te laten maken. Marianne weet wat het geheim achter een succesvol team of individu is. Ze creëert omstandigheden waarin je topprestaties kan afdwingen. Aan Team Brandsz de taak om een site te ontwikkelen die mensen er tot aanzet om haar te boeken 🙂

Eisenga

‘Kennis van kaas’ kunnen we bij Brandsz wel zeggen. De eerste ontwerpen van kaasetiketten en kaas concepten rolden eertijds voor o.a. Frico (Friesland Campina) bij Peter van de tekentafel. En zo gaat dat nu voor Eisenga kaas niet anders. Uiteraard speelt ‘online’ nu ook een grote rol. Resulterend in deze overzichtelijke Eisenga website

Trendy culinaire hotspot: Soups & Salads

Soups & Salads Foodbar is een gloednieuw concept. Het is de droom van een aantal gepassioneerde foodlovers, die alles wat nu hip en happening is in de culinaire wereld in het concept hebben verwerkt. Samen met Brandsz is de huisstijl ontwikkeld en zijn de social media uitingen in gang gezet.

Zuivelboeren met hart voor de natuur

Van Schier is een initiatief van zeven zuivelboeren op Schiermonnikoog. Zij hebben hun hart verpacht aan het eiland, al generaties lang. Daarom hebben ze de handen ineen geslagen om een betere balans te creëren tussen het boeren en de natuur. Brandsz ontwikkelde het communicatieconcept, het logo, de huisstijl en de etiketten voor de verschillende kaaslijnen en deze (tijdelijke) landingspagina.

CAPss®

Voor de Widget World Wide ontwikkelden we de nieuwe website capss-infusion. CAPss® is een gepatenteerd infusion system voor (fris)dranken in de entertaiment, medische-, cosmetische- en sportwereld en als functionele toepassing voor IPA bieren.

CAPss Cosmetics

Naast de functionele toepassing in dranken is er ook een innovatie met vele voordelen ontwikkeld voor de cosmetische markt. Ook hiervoor ontwikkelde Brandsz de website capss-cosmetics. 

Grosvenor

‘Exclusive tables that come with a unique story’. Dat is het thema van de unieke ‘handmade’ tafels van GrosvenorPeter Fransz ging nu zelf eens – aan de andere kant van de tafel zitten – en bedacht een eigen merk, samen met een collectief van creatieve geesten die samen tafels creëren van materialen met een verhaal.

De tafels zijn o.a. geïnspireerd door het robuuste spantenwerk van het engelse ‘Lightvessel Number 8’. Brandsz bedacht de naam, de huisstijl maar ook de ‘industrial’ designs van de tafels en tafelbladen. De echte Grosvenor-Table is geboren.

A Brllnt idea!

Een unieke idee in industriële coatings behoeft een eveneens briljant idee voor een corporate huisstijl. Onze opdrachtgever NederSolutions bedacht een hoogwaardige coating op waterbasis en op basis van eco-nanotechnologie. Hiervoor bedacht Brandsz de naam Brllnt®, welke wereldwijd zijn intrede zal gaan doen. Het unieke aan dit concept is de ‘Formula Box’, het recept wordt hierbij lokaal geproduceerd. Alleen een geheim Brllnt ingediënt wordt in Nederland geproduceerd. Dat betekent geen wereldwijd vervoer van scheepsladingen verf, dus zeer goed voor de ‘carbon footprint’. En ook hier staan wij weer garant voor het beeldmerk, de merkregistratie, de corporate huisstijl de totale communicatiestrategie en uiteraard de website.

Levelsz betadrink

Levelsz betadrink is een functionele lifestyle frisdrank, gemaakt om je mentale focus te stimuleren en je een hoger level te laten bereiken bij alles wat je doet of wilt gaan doen. Levelsz bevat geen suiker, cafeïne en taurine. Levelsz is geen energy drink, maar een verantwoord alternatief. Levelsz is er voor je focus, het is een beta drink. Levelsz gaat samen met Brandsz de wereld veroveren!

Amica Plantaardig

Een goede verpakkingslijn ontwerpen voor die speciale doelgroep is vanzelfsprekend, maar de ondersteuning online is daarbij nodig om die doelgroep op de juiste manier te bereiken. De eerste 100% plantaardige potgrond in Nederland! Geheel bio, vegan en organisch. Aan ons de vraag om voor dit unieke product de amica website te ontwerpen die aansluit bij de doelgroep van veganisten en bio bewuste tuinierders die gezond en verantwoord tuinieren hoog in het vaandel hebben. En uiteraard mag een goede social media campagne niet ontbreken.

Creëer meerwaarde met natuurlijk zonnepark beheer

Om de biodiversiteit van de grond van energieparken te verhogen is het concept ‘Sunny Eggs’ ontwikkeld. Bij Brandsz bedachten ze de naam en huisstijl. Sunny Eggs, is het zonnige eitje van ‘n vrije kip. Met tal van grote voordelen voor zonnepark beheer.

KPP-ews: Welcome to een clean green world

KPP-energy & waste solutions heeft als missie de toekomstige energiebehoefte in te vullen en het beperken van de invloed van het produceren en gebruiken van energie op ons klimaat tot een maximum te beperken met als grondstof de alom aanwezige afvalstromen. Hiermee pakken zij ook het wereldwijde afvalprobleem aan met de daarmee samenhangende vervuiling. Brandsz ontwikkelde de huisstijl en de online communicatie.

Nieuw Allardsoog

Nieuw Allardsoog heeft zich in 20 jaar tijd ontwikkeld tot dé conferentie-locatie van Noord Nederland. Peter Fransz ontwikkelde naast de huisstijl ook de website van dit prachtige landgoed op de heide van Bakkeveen.

Een buro met hart voor landbouw, zuivel en natuur.

De naam Buro Biest? Biest is het eerste deel van de melk na de bevalling van een zoogdier.

Biest heeft een aantal essentiële eigenschappen, en staat letterlijk aan het begin van iets. Biest het beginnen van iets levendigs, iets moois, met precies de juiste bouwstenen ontstaan door liefde, aandacht en de natuur. In geval van Buro Biest: levensvatbare commerciële foodprocessen en het coördineren van procesondersteuning op gebied van landbouw-, zuivel- of natuurprojecten. Aan het team van Brandsz de opdracht om deze filosofie grafisch te vertalen naar huisstijl en website.

World Food Week

Je druk maken over dagelijks goed eten! Want wàt eten we eigenlijk? En waarom? Daar ging het over in de World Food Week in Fryslân. Iedere dag bewust genieten van eten dat het verschil maakt voor je gezondheid, het klimaat, de bijen en de boeren. In de World Food Week deed iedereen in Friesland mee om dit verschil te maken. Horeca, boeren, supermarkten, tuinen, scholen en inwoners van dorpen en steden, samen met de Friese overheden en allerlei organisaties. Brandsz ondersteunde niet alleen bij de offline-communicatie maar ontwierp ook de online uitingen waaronder de website.

Nederpellets

Jalo Biopellets heeft een systeem ontworpen voor de productie van ENplusA2 pellets dat uniek is in de wereld. Met het nieuwe merk ‘Nederpellets’ benutten zij landschapshout dat in andere systemen onbruikbaar is. Het heeft daarnaast een negatieve carbon footprint van maar liefst 2000 kg CO2 per ton pellets, en de totale keten onttrekt jaarlijks 240.000 CO2 uit de atmosfeer en draagt bij aan de reductie broeikasgasemissie. In Almelo wordt een demo-plant gerealiseerd waar het systeem zich zal bewijzen. Brandsz ontwikkelde de JALO huisstijl, website. Natuurlijk mogen hier de pitches en presentaties – die door Brandsz worden vormgegeven – aan de markt niet ontbreken.

Radio Seagull

‘The one and only album playing station in the world’. De letterlijke thuishaven van progressive rock en alternative music. Want uitzenden doet dit radiostation vanaf het voormalige lichtschip de ‘Jenni Bainton’ in de haven van Harlingen. Zeezender fanaat Peter Fransz gaf de website vorm.

Tradexchange

Voor de Tradexchange ontwierpen we niet alleen het logo en de nieuwe huisstijl. Ook de website tradexchange.nl mocht hier niet ontbreken zodat de aangesloten leden 3.0 zaken met elkaar kunnen doen. Snel, slim, transparant en omzetverhogend.

Online Studiecoaching

Voor dit mooie online studiecoaching concept ontwikkelden wij de huisstijl en website. Hier zullen heel wat knappe bollen uit ontstaan. 

We’re Searious fish leather

Het Nederlandse bedrijf Searious creëert hoge waarde uit visafval. Ze produceren op een milieuvriendelijke manier zalmleder. Een uitstekend voorbeeld van circulaire economie, concreet en tastbaar gemaakt. En, net zo belangrijk: aantrekkelijk, veelzijdig en modieus. Brandsz ontwikkelde in maar liefst 2 dagen tijd deze eenvoudige one page website die – alvorens een presentatie bij een van ’s werelds grootste modemerken in Italië – online moest zijn.